Mörkare

Imorgon ska jag åka till skultuna av alla ställen och få mina naglar fixade.. :) hur lyxigt är inte det? Jag kom inte ens ihåg sist nån annan än jag själv rörde dom :) det kanske kommer ta tid men guuu va skönt å bli ompysslad :)

Men först är det träning imornbitti, har inte bestämt om jag ska gå på bootyn kl tio eller om jag ska gå på combaten på kvällen.... Hursom blir det nog en dogwalk på morgonen... :)

Ikväll har vi bokat hotell.. Längtar tills det är dags.. Det blir en myshelg i Sthlm med storasystrarna plus Frida.. Hon räknas nästan också som en storasyster.. Så man kan säga att det är en familyvacation :) jag längtar!! Så kul vi kom å ha!

Men först är det två jobbhelger kvar och en inflyttningsfest att avklara :) hur kul??

Nu ska jag dyka ner i twilightboken, kommer aldrig läsa färdigt den om det fortsätter såhär... Hinner ju aldrig...

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: