Seeeent

Varför kan jag inte gå och lägga mig i tid!! Riktigt drygt!! Jag har varit med vic hela dagen, sen avslutades kvällen på Å, träffade alla tjejer och bara hängde en stund.. Det var mysigt :)

Jag har tagit bort alla mina naglar så nu ser dom ut som helvetet själv.. Men då har ju jag sån tur att en av mina fina nagelkunder har börjat utbilda sig, och inte vilken utbildning som helst, utan samma som jag gick :) så på tisdag ska hon pyssla på med mina naglar och se vad vi får till av det.. Spännande ;-)

Nu är det dags att knoppa, ska upp och träna innan jobbet imorgon.. Hupp hupp!!

God natt på er vänner :-)


Kommentarer
Postat av: Västeråsaren

För att det är tråkigt att sova? Gudomligt skönt men tråkigt. Tänk så mkt potentiella roligheter man går miste om genom att sova :)
Trots detta...sov sött och träna lugnt :)

2012-10-18 @ 01:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: