Vinterjackan

Det stora problemet! Vad vill man ha, och vart hittar man den?

Jag tänker en stor dunjacka och en finare kappa kanske... Har hittat en dunjacka på team sportia outlet, men man ska kanske ta sig till usports nu när det öppnar... Hmmm

Det gäller ju att passa på nu när alla har fått in jackor..annars hinner dom ju ta slut... Som förra året när jag hittade den finaste jackan och skulle vänta med att köpa den.. Smart Kicki....

Hittade den här på rean på stan idag, men jag vet inte... Hur roligt är det med en hm kappa? Känns billigt...:/ så jag hängde tillbaka den och funderar på det istället.........hmmmmmmm


Kommentarer
Postat av: Västeråsaren

Billigt eller inte....otroligt härlig färg iaf :)

2012-10-25 @ 01:07:35
Postat av: Hannah

Tjohej!
Har du slutat nagelfixa? :-/
Gick förbi Sanrizz i veckan o såg inte ditt bord..
//Hannah (som känner Fanny)

2012-10-30 @ 20:30:36 / URL: http://endag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: