Jag flyttar!!

Då var det dags att flytta igen då.. Trodde aldrig jag skulle säga så för jag älskar verkligen min lilla etta.. Det tar verkligen emot om jag ska vara ärlig, men jag tror också att min nya lägenhet kommer bli mitt drömhem :)
Det blir inte så långt ifrån där jag bor nu, vara två våningar ner, så jag kommer bo på första våningen istället för högst upp, det gillas! Och så blir det 35 kvm större, jag vet att det är lyxigt att bo i en trea själv men jag har ju faktiskt ett företag som behöver en lokal och där har ni svaret på varför jag behöver större lgh :)

Och vet ni... Jag kommer få ett SOVRUM :) total lycka!! :D

Så i veckan blir det nog flytt.. Kanske redan på onsdag, för då är jag ledig... Så då blir det inflyttningskalas snart, kul kul kul!!!

Nu ska jag kliva av bussen och gå hem till Kato... Såg ni Marley and me igår förresten?? 😭 sjukt bra film!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Karin Wittur

GRATTIIIIIS!!! Sjukt avis

2012-09-03 @ 20:40:07 / URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: