APRIL 15th - happy birthday

En av mina finaste vänner fyller år idag! Jag saknar dig och hoppas du haft en fin dag! :) 
 
Det har varit klent med inlägg nu på en vecka. Det är för att jag har inte gjort ett skvatt.. Jag försöker hålla hårt i mina pengar tills vegas, så därför blir det inte så mkt utflykter. Försöker hålla mig nyttig också så gå ut och ta en öl har det inte blivit, och äta ute har det inte heller blivit..
 
Vädret har börjat bli åt det bättre så jag har varit och och promenerat och sprungit.. Dock så är det kallt här för att vara den här årstiden.. Förra året gick dom tydligen omkring med tshirt och shorts nu och det kan man inte nu kan jag lova... Hoppas att det tvärväder snart, jag vet inte varför jag skulle ha sån otur att tajma in det här vädret just i år?? it sucks
 
Ska gå och fixa lite käk, sen slå på en film. Imorgon jobbar jag kort dag, så det ska hinnas med träning på morgonen och sen vette tusan vad jag ska hitta på på kvällen... we'll see
 
over and out
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida B

Tack vännen! Saknar dig med. KRAM

2013-04-16 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: