APRIL 18th - back to normal

Jag kan inte gå förbi en spegel utan att stanna upp och älska mitt hår litegrann! Hon räddade upp det riktigt bra, jag citerar "i highlighted the shit out of you!" och så nyanserade hon det! Så är det precis som det brukar vara..

Dock vet jag inte klippningen, hon hade en annorlunda teknik men hon kanske fick till det bra ändå.. Har inte bestämt mig än, måste nog platta håret eller locka det för att se hur det ser ut...

Hursom så måste jag säga att det är jäkla billigt!!! Jag betalade $100, det är typ 700:- svenska kronor.. För klippning, slingor och nyansering.. Ett ord: GALET!

Gick förbi gymmet och drog av en solariesväng innan jag åkte hem. När våren inte vill komma så måste man få lite sol från andra ställen...

Ledig imorgon, den ska spenderas på gymmet och sen ska jag kura ihop mig i soffan och se madmen, jag tror jag är hooked! :)

Livet är ljusare idag! :)


Kommentarer
Postat av: mam

Tänker på dej puss o kram

2013-04-19 @ 07:31:06
Postat av: Västeråsaren

Härligt att höra!!

2013-04-19 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: