APRIL 19th - Mad Men

Vaknade av mig själv imorse klockan 6.50... Hade en av dom roligaste drömmarna i mitt liv, jag drömde om mitt bröllop.. Jag flinade lite för mig själv för det var det mest oseriösa jag varit med om, haha... Jaja, nog om det..

Jag klev iaf upp och drog på gymmet.. Vågade mig in i friviktsdelen och det var lugnt idag, inte så mycket biffar :) nu efter jag kom hem så käkade jag frulle och så svängde jag ihop proteinmuffins!! Jag dööööör så goda!! Första gången i mitt liv att nåt nyttigt jag valar blir gott i slutändan :) blir bog godare om man slänger i lite valnötter eller nåt, jag gillar crunchiga saker :)

Det blåser som fan ute, endast några plusgrader så om det slutar så blir det en löptur, annars blir det chill..

Över å ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: