APRIL 1st - April april din dumma sill

Jag har haft en skön dag idag! Vaknade vid åtta och sen klev jag upp och for på gymmet, åkte hem duschade och så fick annette nya naglar.. Dom har haft en fotograf här idag och tagit bilder, så det var lite fotostudio här idag :) Lite klädbyten och så, sen så fick till och med jag vara med på ett hörn.. Får se vad det blir av dom, hoppas dom blev bra iaf :) 
 
Annars har jag bara legat hemma och sett på film, rätt skönt! :) Är ledig imorgon också, så jag vette tusan vad jag skulle ha hittat på... Hoppas på bra väder så kanske man kan vara ute iaf... Hoppas Kristi är ledig så kanske hon vill hänga lite... 
 
Är supertrött, så det blir nog tidigt ikväll.. 
har inget roligare att uppdatera med om för tillfället :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: