APRIL 23rd - Sjuklingar

Jepp, två små sjuka barn har det varit nu i några dagar... magsjuka såklart... först den ena och efter nån dag så åkte den andra dit... kräk kräk kräk...  Jag hoppas att jag INTE åker dit jag med... Jag har varit ledig så jag har hållit mig undan så mkt som möjligt, och använt handsprit så fort jag tagit i barnen typ.. :) 
 
Idag så var jag ledig mellan tolv och tre så jag tänkte ta mig ut och springa 5km, men det är regnat hela dagen så det kändes inte så lockande att gå ut.. Så jag gjorde världens godaste lunch istället, sallad med prosciutto och apelsin, sjukt gott och det bästa är att jag har andra hälften kvar till lunch imorgon! YAMMIE! Prosciutton var himmelsk god till skillnad från kycklingen jag äter vaaaarje eviga dag.. Jag älskar mat och tycker det är SJUKT tråkigt att äta samma sak till lunch varje dag, även fast jag varierar mellan kyckling och lax... måste börja köpa hem mer skinka, det var dödens gott! 
 
Åkte iaf till gymmet nu ikväll istället efter A kom hem vid åtta.. Jag ville egentligen kura ihop mig i sängen och se mad men, men idag var viljan med mig :) Så det blev först en kvart på bandet, men sen fick jag så jävla ont i benhinnorna så jag bytte till crosstrainern och körde en kvart till där... Sen gick jag upp i gymmet och körde mage, har hittat min favoritmaskin! <3 Samma som dom hade på träna i umeå, jag och mange körde den hela tiden, den va GRYM! Så det finns potential att komma tillbaka till samma form som umeåtiden, älskade det gymmet! 
 
Annars går det faktist bra med maten, jag tror det är rutin allt går ut på... Första veckan var jobbig. Nu är det lättare att stå emot sötsuget och det känns faktist redan på kroppen... Syns inget på vågen med det gör inget, jag vill omfördela och inte gå ner i vikt :) Det går lättare och lättare att springa 5an och det känns bara bra helt enkelt... 
 
Hittade en blogg som en tjej i seattle skriver, hon är också au pair och kommer åka hem i juli 2013, så hon åker hem just när vi flyttar dit... Har iaf luskat ut genom hennes blogg att det finns många svenska tjejer i seattle, och det känns bra... Vi är bara 5 au pairer här och jag vill inte hänga med nån av dom, klickade inte alls med dom... Visst är det roligt att bara ha amerikanska kompisar också, men nackdelarna är att dom har heltidsjobb och har inte lika stort intresse av att åka och resa iväg varje helg dom är ledig... 
 
Nu är klockan kvart i tolv så jag ska krypa isäng så jag orkar upp klockan sju imorgonbitti... 
Jobb till klockan 5pm sen marsch iväg till gymmet... boom! 
 
Gnite! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: