APRIL 25th - morgonpigg

Efter att ha ändrat rutiner litegrann, äta regelbundet och nyttigt, och nu har jag börjat jobba 7 på morgonen i några dagar i rad, så vaknar jag av mig själv tidigt som attan, jag gillar det!! :)

idag vaknade jag kl8 och är superpigg! Funderade på att knyta på skorna och ta en morgonjogg men hörde just nånting som lät som regn utanför fönstret, hrmmm, nu är jag less på detta regn! Roligt är det dock att igår var det 5 grader varmt och på lördag ska det vara 20 grader varmt.. Hur hände det? Det är som om det går från vinter till sommar direkt och hoppar över vår. Men jag klagar inte, ge mig sommar!! Sen fortsätter nästa vecka med 20g hela veckan.. Yayyy :)

Är iaf ledig idag så jag vette tusan vad jag ska göra... Tömma mitt skrivbord, för det ska tydligen ges bort.. Det är i inte mycket saker kvar i mitt rum nu, bara sängen.. Snart flyttdags, det känns!

Köpte nytt proteinpulver igår från en snubbe på gymmet, och det var hur gott som helst. Smakade som jordgubbs godis, helt seriöst.. Det är från optimum nutrition och innan hade jag vanilla icecream, men blä säger jag om det. Fick tvinga i mig det, jordgubb gillar jag starkt dock! Tips om ni vill ha gott prottepulver :)

Annars vette tusan vad jag ska hitta på idag, ligger lågt och sparar mina små slantar tills vegas... Svårt dock, allt kostar ju och budgeten är inte stor... Är irriterad på Skatteverket som tar sån jäkla tid, vill ha mina pengar NU! Blev lovad dom för två månader sedan och fortfarande ingenting! Pissigt när man är här borta också och inte kan ringa..

Have a nice day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: