APRIL 26th - sommarkänslor

Jag tänker alldeles för mycket ibland.. Ibland tänker jag att saker och ting kunde varit annorlunda om jag inte åkt iväg.. Fast å andra sidan så kanske saker blir bättre när jag kommer hem... Allt kanske faller på plats som det ska... Det slutar alltid med att jag tänker; äh, allt löser sig till slut och blir som det ska bli.

Idag klev jag upp och cyklade till gymmet, körde rygg och biceps, sen cykla hem och så har jag varit med pojkarna sen tolv. Tog dom till parken, satt och njöt i solen medans dom dampade lös :) sen hem och byta om till gymnastikkläder för H, och så iväg på hans gymnastics.. Så nu sitter jag här och tittar på när dom hoppar och snurrar och allt vet vad. Helt galet vad duktiga dom är, och dom minsta tjejerna är bara 5-6 år.. Coolt säger jag!

Bär vi kommer hem ska jag nog ta en promenad bara för att det är så bra väder, sen fixa nån typ av middag och sen mera madmen. :-)

Jag har en ny vän, hon heter mrs.Ebbholt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: