APRIL 5th - cheesecake

Idag har vi varit busy all day long.. Först gymnastics och sen drog vi hem och käkade lunch och sen drog vi till parken och lekte några timmar :)

Nu ikväll så hjälpte jag till att laga mat, jag gjorde ugnspannkaka och sen svängde jag ihop en cheesecake.. Frozen såklart, inte fen amerikanska varianten.. Dock så behövde den stå i frysen ett tag så det blir till att smaka imorgon.. En liten bit :-)

Tig taxi ner till hop senare, mötte upp Kristi och sen kom Sean och joinade också..

Bra kväll kort sammanfattat.. :-)
Huuuur ska jag kunna flytta härifrån??
:-(


Kommentarer
Postat av: Malin Tuvesson

Du måste komma hem. Har ingen som gör naglar som du. Tips vart dina kunder gått är välkommet 💅

Svar: Vad söt du är! Jag tycker du ska gå till salong nails and eye, den öppnade i fredags och det är min lärare Jessica som har öppnat den. Dom är tre tjejer, men gå till antingen Jessica eller Kristina, hon är också superduktig, har själv lärt upp henne lite :) Den ligger på vasagatan 41.. Tänker på dig ofta, läser din blogg och tycker du är stark som håller ihop så bra! Jag tänker på er, skickar styrkekramar och hoppas på det bästa!
Kicki

2013-04-08 @ 22:28:39
Postat av: Gina

Ni är himla lika varandra, jag var tvungen att titta noga för att se vem som var du :)

2013-04-09 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: