APRIL 7th - Highland

Idag hängde jag på Annette och grabbarna till hennes föräldrar, dom bor typ 2,5 timme härifrån mitt ute i ingenstans.. Ungefär som hemma, men istället för 3000 invånare så var det bara 800st... det var faktist värre än hemma, dom hade inte ens en matvaru affär, så ska dom handla mat så måste dom köra typ en halvtimme bort... 
Jag antar vissa människor gillar det livet, men jag skulle hellre skjuta mig själv... Jag gillar the city life :) 
 
Spenderade hela dagen där och när vi satt i bilen hem så fick jag lite hemlängtan.. Dom är inte så nära varandra som jag är med mig familj. Satt och tänkte på hur våran dag skulle ha sett ut om det var jag. Det skulle skrattas så  man fick ont i magen, bråkas lite såklart, alla vill prata samtidigt, vi skulle med all säkerhet försöka bygga något (eller skruva ihop en möbel), reta (och skratta åt) pappa för hans raseriutbrott, säkert fixas någon bil också och sen när alla skiljs åt så skulle det va kramkalas och gråtas en skvätt.. Jag saknar er! <3
 
På vägen dit och ringde vicky och frida, vi planerade vad vi ska göra när dom kommer hit. Jag kommer nog möta dom nere i miami, eventuellt att jag åker till NY och möter dom där och sen åker vi till miami... Vi får se... Så mycket att göra på så lite tid... Vi vet inte om vi vill åka till DC or not? hmmm..... klurar på den ett tag...
 
Allt är bokat och klart för Vegas, fixade flygbiljetter igårkväll och hittade rätt billigt ändå... $40 billigare än för nån dag sedan, så tummen upp på den.... Hotellrum är kirrat och nu är det bara att vänta på att det ska bli den 30 april!! Jag längtar!! 
 
Har varit igång sen halv åtta imorse så nu ska jag slå på en film som jag med största sannolikhet kommer somna till... :)
 
God natt Sverige! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: