AUGUST 2nd - Klipptid

Idag har jag och grabbarna hängt med lauren och tjejerna hela dagen typ... Vi va uppe i poolen på fm, sen gick vi hem och fixade lunch och såg en film sen gick vi och mötte upp dom igen.. Perfekt att dom är i samma åldrar... Och så har jag och Lauren varandra att prata med :)
 
Både hon och jag behöver en haircut så vi ringde runt och försökte hitta nåt bra ställe som inte är alltför dyrt.. Dom flesta var himla dyra tyckte jag, så vi bokade ingenting.. Vi bestämde för att åka till Laurens ställe istället och få en konsultation sen får det bli det... så efter vi hade jobbat klart så åkte vi iväg, och väl där så satt jag mig i en stol och hon började titta på mitt hår.... Okej, det ser inte så farligt ut.. Har förresten glömt berätta om andra färgningen, jag köpte ash blonde, resultatet blev GRÅTT... drog det bara på utväxten dock, så min hårbotten är av en guldig nyans sen övergår det i ask/grått sen har jag min fina blonda färg i topparna... Men åter till frissan.. Hon tyckte inte att det så SÅ farligt ut och rådde mig att vänta en månad iaf så håret får vila, sen förklarade hon vad hon tyckte jag skulle göra när jag väl kommer tillbaka... Så jag fick allt uppskrivet på en lapp och så bokade jag bara en klipptid... 
 
Så, det känns bra att ha fått lite råd. Är lite ledsen fortfarande, men nu är det inget att göra åt.. Hon sa att det mesta kommer att gå ur efter 3-4 tvättar.. så med största sannolikhet så kommer det bli bättre och bättre... Sen om jag fixar till det så funkar det nog ... MEN imorgon ryker lockarna alltså.. :) 
 
En LÅNG PAGE here I come :) eller.........jo.....eller..... vågar jag? .......jooooo :)
Imorgon får vi se vad det blir :-) 
 
Hittade en bild på mig och Matt... Fick mig att sakna Milwaukee lite extra mycket ikväll... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: