AUGUST 3rd - cut cut cut

Klipptid kvart över tre idag, och det blev ju förjävla bra! Jag kapade typ 5-7 cm, vilket är ganska mycket, sen klippte jag upp det! Kanoners!! Känns kort, fräscht och helt fab helt enkelt! Hon hade i nåt megabra schampo när hon tvättade håret också så den gråa färgen är typ borta.. fab fab fab
 
Sen gick vi runt i affärer, Kicki shoppade nada och Lauren brände pengar så det smattrade omkring henne... Jag ger mig själv en klapp på axeln som lyckades hålla hårt i plånkan idag. :) 
 
Ikväll blir det bara lungt.. Funderar på att ta en sväng upp till gymmet nu snart, sen bara gosa ner i sängen och se en film. Imorgon ska jag kanske åka och träffa en annan tjej som är au pair... 
 
Ska äta upp min kycklingsallad nu och se lite ally.... tjing tjong
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: