AUGUST 8th - Fortfarande tandvärk

Ja då sitter jag här med tandvärk fortfarande och gruvar mig för att borsta tänderna... Trodde på allvar att jag skulle få dra ut den idag, men det visade sig att dom kunde inte göra sånt stort ingrepp på skolan och bestämde för att boka en tid hos vanliga tandläkarn... Väntetiden är 6 månader! SEX MÅNADER! Jag dog. 
 
Så, jag gick hem med två recept på painkillers och fortfarande en jävligt ond tand i käften... Hann inte hämta ut medecinen heller så nu sitter jag här och har ont igen.... buhu
 
Gick på Sephora och köpte en läppstift.. En röd/orange. Blev polare med transan (!) som hjälpte mig. jag skojar inte, super skön kille, han hade stiletto naglar, high heels, snyggt sminkad och långt blond hår.. Dagens bästa!
 
Kanske är det bara en infektion under tandköttet också, eftersom tanden har börjat växa fram genom tandköttet. jag hoppas på dundermedecin så kanske jag klarar mig ändå.... önsketänkade funkar alltid...eller?
 
Nu lite ally innan jag stupar isäng.
hej på er 
 
Promenad med familjen hemma i Stensele julaftonsmorgon 2012
 

Kommentarer
Postat av: Gina

Din stackare! Jag lider med dig! Har själv dragit ut tre av fyra visdomständer så jag känner din smärta :( hoppas du får en tid innan 6 månader, det låter ju helt vansinnigt annars.. Kram

2013-08-09 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: