JULY 31st - Last day of july

Då var det sista dagen på den här månaden! Tiden flyger iväg!! Jag tyckte att jag nyss satt och längtade till att vicky och Frida skulle komma hit.. Och vips så var det över! Har jobbat hela långa dagen idag, och dom har varit jobbigare än vanligt idag... Skrik och gnäll heeeela dagen och ingen av dom lyssnar på mig när jag pratar.. Messade Lauren imorse och hon skulle också jobba idag så vi träffades ute på gården så fick dom leka lite.. Vi pratade om att ta med dom på the duckboat, det är tydligen en båt som först går en tour genom stan (på hjul) sen går det ner i vattnet och så är det en liten tour i vattnet också... Låter som det kan vara nåt, ska bara fråga päronen om dom vill pröjsa det hela... :-) Gick hem och gjorde lunch efter det, sen började vi se wreck it ralph, men vi såg bara halva så imorgon ska vi se resten... :-)
 
Lägenhetsbekymret är löst, så nu ska jag bara hitta en bra hyresgäst som kan bo där tills jag kommer hem... Det känns bra i magen, och nu slipper jag oroa mig för att bli hemlös när jag kommer hem. OCH lilla mamma kan sova om nätterna igen :) 
 
Jag har seriöst jordens jävligaste träningsvärl i arslet.. Igår så trampade jag en halvtimme på crosstrainern med rejält motstånd, svetten sprutade och sen körde jag rygg efter det. Ryggen är helt ok idag, men det blir nog värre imorgon... Vilar från gymmet ikväll och återkommer imorgon... crosstrainern tog på bra så den ska nog bli min nya värsta kompis... 
 
Har suttit och gjort en mall på alla kostnader till min och Idas lilla roadtrip.. Spara spara pengar!! Det kommer bli sjukt många timmar i bilen, men vi kommer ha så jäääääkla roligt... Och jag kommer att kunna bocka av fler att-göra-saker på min usa lista.. :-) 
 
Ha deeee! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: