4 FEBRUARI - bad hairday

Jag visste att det skulle bli dåligt.. Oftast är turen med mig, men idag så var den inte det... Först fixade jag naglarna, eller rättare sagt jag tog bort mitt gelelack som hade vuxit ut waaaay to much.. För det första så fick hon knappt bort det, OK det var ett annat material än vad hon var van med så fine, MEN hon ides inte ta bort allt nagellack, så i kanterna är det fortfarande rött.. Hon sa bara att det nöts bort efter ett tag, ja ba "whaaat??" Aja, gick iaf ner och så började hon med håret, frågade vad jag ville ha och jag sa klart och tydligt att jag brukar vara ljusare men sist gjorde jag både highlights och lowlights, och att jag ville gå tillbaka till blondblond.. Hon sa att hon gjorde ultramega många slingor så att jag skulle bli riktigt blond, YES tänkte jag, hon fattade galoppen, men efter vi hade tvättat ur allt och ja satt mig framför spegeln igen så var det knappast jätteljust... SUCK

Efter hon torkat färdigt den och allt var klart så ser man fortfarande utväxten, visst det är bättre än förut men jag vill inte ha en utväxt som går ner halva hårskallen... Tänkte att jag åker hem och frågar vad Annette tycker innan jag klagar.. Och hon tyckte också att det var konstigt...

Så nu har jag nyss ringt och klagat, och det är ju INTE KUL alltså... Men det gick bra ändå, dom förstod vad jag menade och skulle se vad dom kunde göra och sen ringa tillbaka.. Så nu sitter jag bara och väntar på att telefonen ska ringa... hrm

Ska försöka kolla upp om jag kan köpa nagelgrejer också, vet inte om jag litar på att dom kan fixa mina naglar.. Jag har helt tappat förtroendet nu, haha... Vette fasen vart jag ska fixa håret nästa gång :P Om dom bara kunde göra en blondertvätt så skulle jag vara nöjd, men dom visste inte ens vad det var... dryyyygt! Kanske får börja hemmablondera sig, men då blir det ju helblondt och det vet jag inte om jag vill.,, buhuuuu

Har varit med Annette och grabbarna nu på em, dom hade simning och efter det var färdigt så körde vi runt lite och så stannade vi på en drive through, vet dock inte vad det hette, men nu har jag beställt i drivethroughn för första gången också.. satan va snabbt dom pratade, hann nätt och jämt med... :P

Nu ska jag googla på nagelgrejer...

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga kassörskan med snyggaste håret i din stad vars hon gör sitt hår, de borde kunna funka för att hitta till en bättre salong:)

2013-02-05 @ 08:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: