6 FEBRUARI - lek i parken

Kom just hem från parken, var en liten bit att gå efter cykelbanan vid vattnet, det var riktigt fint faktiskt.. Mötte massa folk som gick med sina hundar där, alla vi mötte hade hundarna lösa, tror ni hundsuget satte in eller?!? Den första killen vi mötte hade tre siberian husky (eller nån sån sort) SJUKT fina hundar, grabbarna fick klappa och han pratade lite med oss ett tag... Åh jag saknar kato :(

Jag ska göra lax till middag, med ris och broccoli.. Hungrig som en varg är jag... Har hittat ett bättre gym nu, och dom har en veckas fripass så jag ska testa det :) combat, pump, rpm, cxworx, och attack har dom, så det blir perfekt :) sen hade dom lite egna pass också, tror ett av dom var danspass, hoppas det iaf... Sen hade dom simbassäng också, simning är ju sjukt bra träning faktiskt :) förhoppningsvis ska jag ta mig dit imorgon :)

Fick ett samtal från salongen imorse, på fredag ska jag få komma och fixa till det.. En annan tjej ska göra det, och jag HOPPAS det blir bättre.... Håll tummarna...

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härliga bilder! Du ser ut att ha det bra. Kraam

2013-02-07 @ 07:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: