3 FEBRUARI - Care Bears

Kidsen tittar på krambjörnarna, enda stunden på dagen som dom inte har myror i brallan.. Den lilla är lugn men den äldre är som en studsboll JÄMT! Han testar mig mer än den lille också.. Dom vill inte gå ut och leka, idag är det ändå fint väder, typ -8 och strålande sol.. Men men... Vi har bakat negerbollar, dom smakar inte riktigt som hemma, jag tror det är vaniljsockret som gör det., vi använde vaniljextrakt och det smakar konstigt... Grabbarna gillade det dock så det var ju bra iaf :)

Imorgon ska jag fixa mitt hår och mina naglar! Som jag längtar! Jag hoppas hon är bra på blonda hår, det är alltid jobbigt att byta frissa..

Är helt fast i samcrow, Jax är så snygg så man vill ju ba dö!! Jag gillar badboys... ;)

Imorgon ska jag nog åka till det andra shopping mallen, mayfair. Det är större, såg massa fint där så det kanske blir mer shopping tomorrow! :)

Ser mest fram emot att fixa håret.. Ser ut som en uteliggare just nu.. Inte OK! Funderar på att klippa av det, men jag fegar ett tag till... :)

Jag ska åka och hälsa på Ida i NY också, fast det blir nog i början på mars.. Då är det varmare också :) sååå kul! Mkt att se fram emot.. First up is Chicago med Emma! :) woho

Nu ska jag ta hand om tvätten! See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: