Dålig uppdatering! :)

Jag har varit så himla trött dom senaste kvällarna så jag har bara legat i sängen och sett sons of anarchy och typ somnat vid halv nio :P Tungen är fortfarande lite seg men det går åt rätt håll... Igår fick jag mitt internationella körkort så jag och Annette åkte ut till ett mall och skulle se om vi hittade någon vinteracka till mig, men icket! Kikade runt lite på victoria secret bland annat för att hitta en badrock, hon insisterade på att jag skulle ha en så jag säger inte emot :) Mötte även upp grandma Sandy där och hängde med henne, sen gick vi till ett ställe och drack varm choklad innan vi åkte hem och JAG körde för första gången :) Det gick bra, 4 filigt på vissa ställen men det gick bra :)
 
Dom tar så bra hand om mig här så jag längtar inte hem nånting faktiskt. Jag saknar min lilla Kate men vi var ju ihopklistrad hemma så det är ju inte så konstigt.. Nu har det ju bara gått en vecka här men jag har bara legat hemma varje kväll för att jag varit så trött, har gjort nån utflykt med Annette men annars lugnt.. Men jag kommer bli less på ligga hemma varje kväll, min LCC ringde igår också och sa att vi ska träffas nästa helg så då får jag träffa dom andra som är au pair här i milwaukee. Det ska visst vara 7 st tjejer, varav hälften är över 21 så det är ju bra :) Två av dom va ute rätt ofta så det kanske är några som jag kan hänga med :) we'll seee
 
Idag hade Wil gymnastik så jag fick köra dit (med Annette brevid såklart) :) och sen hem igen, vette tusan hur jag ska hitta dit då det tog typ 20 min att köra dit, det var typ över halva milwaukee!!! Kommer köra fel ett antal gånger känns det som, haha... Efter Wil var färdig så åkte vi till ett annat mall för att snabbkika på northface efter jackor, och I found one! :) En kort dunjacka, är dock skeptisk då jag alltid köper längre jackor som täcker rumpan lite, men den var snygg och varm så jag ska känna efter om jag verkligen vill ha den.. Måste åka och shoppa lite baströjor också, hatar att ha för lite kläder, har typ 4 tröjor att varva mellan... det är inte OK!
 
Är ledig på måndag och tisdag så då ska jag förhoppningsvis fixa håret också, bara dom har tid.. Gruvar mig för att ringa och fixa tid för dom pratar så jäkla fort i telefon.. IRL så ser dom att jag inte är härifrån ju, men i telen så kan dom ju inte veta... meeeen men...
 
Ska avsluta med dom klokaste orden.. Jag och Wil var ensam hemma och vi satt och lekte och så säger han;
"i love you" och sen "people should love each other more....."
So true, so true :)
 
nu ska jag gå upp och se wallander med päronen...
Tjing!
 
 

Kommentarer
Postat av: Wittur

Men åh sa han så?
Vilken sötis!

Svar: haha, ja och jag blev alldeles paff när han sa så :) gullunge!
Kicki

2013-02-03 @ 14:42:53 / URL: http://karinwittur.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: