February 13 - Thin wednesday

Om det var fet tisdag igår så är det smala onsdag idag.. inte för att jag har varit nyttigare än andra dagar, haha... Jag tror det är jobbigt att åka till gymmet bara för att jag vet inte vart jag får parkera. Säljaren som sålde kortet till mig fick det att låta så jävla enkelt men jag vet inte om jag håller med...
 
Mitt spotify premium är avslutat iom att jag sa upp mitt abbonemang, så nu måste jag fixa nytt.. Irriterande att ha reklam igen, det är mellan varenda låt tamme.. Och imorgonbitti ska jag åka till gymmet och då blir det problem.. Vad ska fröken andersson springa till?? Måste fixa det ikväll. blev halvsnål dock...
 
Rätt soft ändå, jag tror jag ska försöka lägga undan typ $100 dollar i veckan, det blir en rätt bra hög i slutändan :)
Och jag ska skratta heela vägen till banken när jag får tillbaka på skatten...
 
Ska ha möte med LCCn nu kl åtta, grabbarna kom just ner till mitt rum och ville ha en godnattkram.. Så förhoppningsvis sover dom strax så vi kan börja.. Vet jag inte vad hon kommer fråga om, antar att det är rutinfrågor... Vi tycker hon är konstig så vi vill helst att hon inte ska komma :P haha
 
Idag var jag med grabbarna på discovery world, sjukt coolt! Dock fick jag ha fullt sjå med att hålla reda på dom, för dom sprang åt varsitt håll hela tiden, såklart... Men ibland hann jag stanna upp och ta ett andetag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: