FEBRUARY 18 - Första...

Har jobbat hela helgen och i fredags så var jag ute med 3 av dom andra aupair-tjejerna, det hela började med att en tjej plockade upp mig och så skulle vi köra och hämta dom andra två. Hon berättar att hennes glasögon har gått sönder så hon tycker det är jobbigt att köra bil när det är mörkt, och herre min gud säger jag bara... Trodde inte att hon såg så dåligt, men jävlar vilken kratta hon var på att köra bil! Jag trodde jag skulle dö... Men fram tog vi oss iaf, och sen blev vi inte så långvariga så vi var väl hemma vid typ 12 snåret...
 
Lördag körde jag till bayshore och mötte upp två tjejer och så käkade vi middag på cheese cake factory, jag trodde dom bara skulle ha cheesecake där men dom hade en rejäl meny med allt möjligt... Gott vare, sen drog jag hem igen och så tittade jag på film med Todd & Annette.. Skön lördagkväll ändå
 
Igår, söndag, så var det chill med kidsen, vi gjorde trolldeg och grejade med det så nu har det nog torkat så vi kan måla det i veckan :) Sen när T kom hem så blev jag så sugen på sushi så jag åkte iväg och köpte, sen hem igen och moffade :) Tre tjejer från A's jobb skulle ut en sväng på kvällen så jag bestämde att jag skulle haka på, så jag gjorde mig iordning och så kom Kayte och hämtade upp mig. Hade en rolig kväll, och det var nog första kvällen som jag inte kände mig utanför och ja ni vet, bara felplacerad, riktigt härliga tjejer :)
 
Sista vi gjorde innan vi åkte hem var att dra i oss en shot dom den fulla bartendern bjöd på (självklart drog han en shot också) och den kickade in lägligt nog när jag kom hem typ. Låg och pratade med Ida en stund när jag kom hem, hos henne var klockan tio på morgonen och hos mig 3 på natten :P Sjukt ändå...
 
Vaknade upp vid nio och mitt huvud ville sprängas så jag tänkte att jag sover lite till, och vaknar sen kl 12,30.. Panik över att jag sovit så länge.. Hela dagen är ju borta.. Men jag hade kul igår så det var väl värt det :) Nu har jag ätit och lagt mig i sängen igen och ska slå på samcrow.. Dregla till Jax lite.. Perfekt lediga måndag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: