FEBRUARY 19 - Rollaero

Beställde ju färg till håret direkt efter jag kom helvetet katastrofbesöket på salongen.. Eller färg och färg, det är en nyansering, och jag längtar till den kommer!! Jag är less på att gå runt och se ut som ett gulhuvud.. :( började fundera ett tag om jag skulle färga det lite mörkare, men jag avvaktar ett tag... det är sånt här som kan göra att jag gör nåt helt urfippat och riktigt dumt mot mitt stackars hår... Det enda som får hända med mitt hår är möjligtvis en klippning, kapa av det nån dm... Långt eller page??? Hmm

Åkte till gymmet imorse iaf, sjukt stort så jag visste inte riktigt hur jag skulle hitta allt först, men det tar sig. Ascoolt, man kan plugga in iphonen i löpbanden så man kan kolla Netflix medans man löp :)
Försökte löpa lite förra veckan men jag börjar lugnt, var länge sedan jag löpte nu.. Jag ska va snäll mot kroppen :)
Så imorse testade jag faktiskt simbassängen.. En halvtimme sen var mina armar döda! Ville egentligen sluta efter 3 längder typ, det var jobbigt!!

Ikväll har jag och Annette varit med grabbarna på rollerskating :) sjukt roligt och det är galet svårt att åka med såna skriller, ni vet gamla skriller.., men kul var det.. Jag föll en gång.

Sen iväg och träffade Wil och Charlie.. Tog nån öl med dom och sen åkte jag hem.. Nu känner jag mig som en tunna efter att ha ätit donken och sen öl på det.. Drack även en shake på donken bars för att dom sa att jag var tvungen testa den, en special st.patricks shake.. God men farlig!

God natt mina vänner! Imorgon är det morgonträning som gäller. Hardcore!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: