FEBRUARY 22 - snö!

Snö snö snö snö, det är en jävla massa snö överallt idag, helt galet vad dom är dåliga på ploga! Har jag berättat att dom inte har vinterdäck på bilarna heller? Så det bara glider när man försöker köra.. Dumt, mycket dumt.. Inatt har det alltså kommit 2-3 dm snö så ni kan ju tänka er hur det är att köra..

Har varit med Wil på gymnastics, skönt att bara ha lillgrabben en stund, han är så lugn :) hann med att prata med Ida ett tag medans, dagliga dosen av Sverige :)

Ikväll ska jag återigen ut och träffa nytt folk. Det är faktiskt ganska påfrestande att lära känna nytt folk, det är nåt nytt varje kväll så man får vara på helspänn hela tiden.. Men jag tror ikväll blir kul, vi ska käka sushi och sen vet jag inte.. Det enda jag vet är att jag ska bli upplockad halv sju.. Så vi får väl se

Måste ta mig iväg och shoppa nån dag! Jag går fortfarande runt i mina klumpiga vinterkängor, tänkte ju att jag skulle köpa nya när jag kom hit, allt för att slippa vikten :) men jag har inte hittat några än, det är ju inte samma stil som hemma.. Jag skulle bara vilja ha ett par jodhpurs, men det är svårt att hitta! Kanske får söka mig till en hästaffär :)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: