Jävla tomtar!

Jag är så förbannad! Mest på mig själv egentligen för att jag visste innan jag gick dit att dom inte fatta vad jag menade! Nu ser jag istället ut som en hemmablonderad liten jävla kyckling.. Mitt hår är ju inte av den bästa kvalitén heller så det är avbränt i luggen, det är bara fjun kvar..

Mest irriterad är jag över att dom var tre stycken som stod och tittade på mitt hår och alla sa "that looks really good, much better than before!" Och vad säger man till det?? Jag ville skrika "ÄR NI BLIND??" Jag försökte ändå hålla mig lugn och drog liknelser som att jag såg ut som en racoon eller en tiger, men då skrattade hon bara...

Så nu har jag mitt blonda i topparna sen fortfarande min egna hårfärg med slingor i och sen i rötterna är det tokblonderat.. Bra mix va?? Jag skulle vilja bjuda på en bild men det går inte få en bra bild på det och då skulle alla bara tycka jag var löjlig.. So nope..

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: