4 FEBRUARI - nails nails

Dåså, nu har jag just klickat iväg ett paket med nagelgrejer, förhoppningsvis så får jag det ganska fort.. Hittade allt superbilligt, och då menar jag SUPER billigt... Lampa, filar, 5 färger, vätska, pusher, buffer, jaa ALLT för typ 750:- Helt otroligt!

Får väl se om dom låter mig fixa naglarna på dom här :) Då ger dom mig säkert en slant för besväret ;)

Det kostar typ $40 att göra gelelack här, så jag tjänar på att köpa hem grejer ändå.. Två och en halv gång sen har jag tjänat in det... Sen vet jag inte vad jag ska göra med grejerna när jag ska åka hem men det är ett senare problem :)

Inget samtal från frissan än så länge, hon sa att om hon inte ringt innan åtta så blir det imorgonbitti hon ringer istället... Så vi får väl höra imorgon vad som händer...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan ju alltid skicka dem hem sen med post

2013-02-05 @ 15:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: