Boozt

Jag blir boostad hela tiden, självförtroendet får en kick uppåt varje dag här... Todd sa att jag var bra på engelska.. Tycker det är lite svårt att förstå för själv tycker jag att jag är ganska kass... Men det kanske beror på vad man förväntar sig av sig själv.. Jag vill ju egentligen låta som värsta amerikanen så när jag inte gör det så tycker jag det är skämmigt att prata... :p

Jag sov till tio idag, skönt att sova ut, jag tror jag har börjat slappna av lite nu.. Sen efter frukost så åkte jag Annette, och Wil och hämtade Henry från skolan.. Sen lunch med Todd, och sen åkte vi ut till ett köpcentrum, fixade ett nytt skal till iphonen då det gamla var typ rasfärdigt... Spanade in massa affärer jag ville gå in på och hon visade vart jag skulle fixa håret.. Det blev en snabbis bara för jag och Todd skulle åka och fixa mitt social security number..dock så hade jag missat att skriva ut nåt papper som man var tvungen att ha så vi fick åka hem igen :( oooops :p så det kanske blir imorgon och sen ska vi fixa banken också...

Har fått schema nu också, så imorgon är väl första riktiga dagen typ.. Jobbar från 7-12, jag och Wil ska gå och hämta Henry från skolan, det kan bli spännande! :) tur det finns gps på iPhone!!

Nu ska jag sussa så jag orkar upp imorgon... Det ska vara typ 14 grader varmt, me like! :)

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Wittur

söööta!

2013-02-01 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: