Hej då Sverige!

Nu sitter jag på bussen till Arlanda, fy fan för att gå med all packning genom stan! Tungt!! Det är säkert nåt jag har glömt med det som är kvar är kvar.. Skitknepigt att jag inte kommer tillbaka hit förrns om ett år!! Jag känner mig inte nervös och jag har sovit hur gott som helst inatt, jag är så jääääkla obrydd! :) när jag går och lägger mig ikväll så är jag i new york! :)

Helgen håller på ta ut sin rätt, min hals är helt paj och jag känner mig hängig.. Köpte ett paket Ipren på pressbyrån så jag ska svälja en sån och sen lär jag sova rejält på planet... Jag har laddat ner några avsnitt P3 dokumentär som jag kan lyssna på, sen fixat offlinelyssning på spotify, sen har dom ju så man kan se film på planet. Har varit inne och kollat vad dom har för filmer, och jag ska se total recall iaf :)

Skriver mer så fort jag kan, vet inte riktigt hur mkt det kostar att surfa utanför Sverige, men så fort jag kommer åt ett wifi så får ni ett livstecken :)

Lycka till storasyster idag! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha så kul nu Kicki!! Jag kommer sakna dig!!! Kramar!!

2013-01-21 @ 11:26:20
Postat av: Gina

Ha så himla roligt på ditt äventyr!! :) kram

2013-01-21 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: