Kalas!

Så, idag så hade vi Henrys födelsedagskalas.. Det trillade in rätt mkt folk, och alla pratade rätt mkt med mig..  Dom frågade först rätt långsamt om jag förstod språket bra, sen när jag förklarade att det är lugnt och att jag förstod hur bra som helst så släppte dom på det och bara pratade på.. Det enda jobbiga är att när man ska svara så tänker jag rätt i huvudet och sen när det ska komma ut ur munnen så blir uttalet heeeelt fel ibland... Det är irriterade, det är som om att tungan inte gör som huvudet vill... Men jag antar att det kommer..
 
Imorse när jag och Annette var och handlade så visade hon en massa längs vägen, typ restauranger, barer, frisör och nagelsalong osv.. Så det ska bli kul att gå runt och kolla lite när man är själv...
 
Nu har jag pratat med Ida i typ en och en halv timme, så dom kanske undrar var jag är. Ska nog gå upp och hänga med dom lite... Det känns ändå bra att man har en egen del av huset, så man kan gå undan och va för sig själv.. Just ja, fick förresten min telefon idag. En iphone som tur är, så det känns bra.. Har inte riktigt koll på det amerikanska numret, men det är typ lättare att skriva på facebook, eller fixa skype lr viber om man vill prata.. Blir ganska dyrt annars :)
 
Hade telen nere på mitt rum hela dagen så det blev inga bilder idag, lite synd för det var verkligen ett typiskt amerikanskt födelsedagskalas med cupcakes, tårta och allt... men men, det kommer ju fler gånger :)
 
hoppas ni har det bra där hemma, jag har det super iaf :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Sundström

Så kul å läsa! Saknar dig sötnos :*

Svar: Saknar dig med! :*
Kicki

2013-01-28 @ 00:02:14 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: