New york, new york!

Igår var vi i NY och turistade runt, kallt så inni helvetet var det, men vi kämpade på... Det var roligt att se Times square och guiden berättade om alla byggnader, vilka som bodde vart och sånt... Egentligen ska man åka ut med en färja för att se frihetsgudinnan men eftersom stormen Sandy förstörde så mycket så har dom ingen färja som går ut dit.. Så vi fick se den på håll istället.. :)

Man fattar inte hur stort det är alltså, höghus överallt och jag skulle tappa bort mig på två röda... Då man är från lilla Storuman så är det viss skillnad :)

Det är faktiskt en tjej från Piteå här också, och det är så sköööönt att höra nån med dialekt hemifrån.. Lovely :)

Idag åker alla till sina familjer, och alla är spända men väldigt peppade :) jag var rädd att min väska skulle ha övervikt men jag klarade mig :) pjuuuh

Nu ska jag sitta här på flygplatsen i två timmar tills mitt plan går. Sen är det födelsedagskalas med hela släkten när jag kommer fram :) spännande!!

Tjong på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: