JULY 18th - Bra start!

Idag började jag jobba kl12, fick lite sovmorgon så det var skönt! Vi fixade lite lunch och sen tog jag med grabbarna ut en sväng, och då träffade vi några kids ute på gården som vi stannade och lekte med. Det var två tjejer som visade sig vara samma ålder som grabbarna, en tre och en fem år.. Dom hade en nanny som tog hand om dom så vi satt och pratade lite, och tiden tickade på och vips så var vi uppe i deras lägenhet och lekte och höll på... 
 
Det kryllar av ungar här, så det kommer inte vara nå problem att hitta kompisar åt grabbarna iaf.. Det känns lite som hemma på odlarvägen faktist, alla är ute och leker på gården och alla känner alla... Mysigt! Jag fick en bra första känsla! Jag hade varit rätt lycklig om jag växte upp här, det finns ett hus som alla i kvarteret har tillgång till och där har dom både gym och pool.. 
 
Så efter playdaten så gick vi hem och fixade middag och sen bytte vi snabbt om till badkläder och gick upp till poolen. Det visade sig att det gjorde alla andra också, så jag tror vi känner typ alla kids här nu :) Supertrevliga föräldrar också...
 
Det blir nog bra det här ändå.... :-)
 
Jag hittade Ally McBeal på hulu, ALLA säsonger, så jag tänkte jag ska plöja igenom allihopa...Redan på första avsnittet var jag hooked.. Jag ÄLSKADE den serien när den gick på tv. Jag mamma och vicky gjorde alltid kvällfika och hade myskvällsfika i tvrummet framför Ally... Även fast det är en gammal serie så är den fortfarande bra, det är bra betyg... Har precis gjort lite kvällfika nu så jag ska slå på ett avsnitt och mysa ner i sängen :) 
 
Jag kanske borde ta och visa er bilder på mitt nya rum också.. Superfint, stor skillnad från det gamla jag hade i källarn... Det var väl bra det också, men här är allt nytt och fräscht och jag har en stor fin garderob. Ganska lite rum dock, men det gör inget tycker jag... 
 
Finaste lilla hjärtat hälsar på tant Viktoria :)
 

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH ALLY! Jag har alla säsonger hemma och kan typ allt utantill!

2013-07-20 @ 16:33:26 / URL: http://karinwittur.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: