JULY 24th - Bibblan

Vi har två småtjejer som bor grannar med oss, samma ålder som grabbarna, och jag och deras nanny Lauren har polat lite. Så idag så tog vi kidsen till bibblan här i Issaquah för dom hade sagostund. Brände av en timme där sen gick vi till glasshaket och käkade frozen yoghurt, MUMS! Gött som fan... Det borde sverige kopiera, man väljer vilken glass man vill ha och så tar med den själv från en maskin i väggen sen är det som lösviktsgodis, man går och plockar i vad man vill ha i sin glass, sen går man och väger den och betalar... Superenkelt! Å GOTT! 
 
Jag har börjat få lite panik över mina credits. Man måste läsa 6 credits innan man åker hem. Måste ta tag i det.... panik panik panik
 
Lyckades boka en tid för klippning idag, men jag ska avboka den och kapa håret själv faktist. Hur svårt kan det va? Tio cm ska bort..... tror jag..... jag har stått framför spegeln idag många minuter och velat och velat... Men jag ska... Sen ska jag åka på target och köpa färg och göra det själv... Nu är jag snål, och dom får ändå inte till det som jag vill ha det... Så det får bli hemmverksta... Det blir väl som det blir.. i värsta fall så växer det ju alltid ut igen.... Axelkort ska det bli... eller just nedanför axlarna.... 
 
Har aldrig haft såhär långt hår nånsin, så det är lite vemodigt att kapa det... men det hänger ju bara där... och det är varmt, och jobbigt att sätta upp... Plus att det är sött med kort... och jag kan fortfarande göra mina curls och va curly :-) 
 
Imorn ska jag kliva upp och testa gymmet innan jag börjar jobba... vilket innebär att jag måste kliva upp 6.30! Somnar som en stock på kvällarna vid halv tio-tio, så det borde inte va alltför svårt att ta sig upp.... Tänk om jag bara kunde hålla i det där med att gå isäng tidigt och kliva upp tidigt, man mår ju så mycket bättre! Jag vet att jag absolut inte kommer kunna hålla det, men att försöka är ju alltid nåt :-)
 
Nu ska jag ta mig lite kvällsfika, och sen nåt avsnitt Ally! 
Tjingeling! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Swedish Frozen Yogurt Factory finns i Stockholm! :D

Svar: åh, måste testa när jag kommer hem :)))
Kicki

2013-07-26 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: