JULY 26th - Mitt fina hem

Jag krigar fortfarande om min lägenhet, och jag ger mig fan inte.. Hur tänkte dom att jag ska flytta ut mina möbler? Ska dom slänga ut dom på gatan eller? Nae.... Har jag blivit lovad ett år så ska jag väl få hyra ut i ett år... punkt!
 
Just nu så sitter jag med färg i håret! Jag och Annette åkte på target imorse och handlade så då passade jag på att köpa färg... Stod länge länge och velade vilken jag skulle välja.. Det är ju så svårt med nyanser... Men tillslut så orkade jag inte längre så jag tog bara en... Hoppas det blir bra.. Tur jag har bollarna med silver och beige nyansering... Dom lär behövas också.... Har kletat i botten bara, och dragit ut lite i topparna... Jag hoppas att det inte ser konstigt ut... Blir det här dåligt så vet jag inte riktigt vad jag har för plan... haha
 
Är ledig hela helgen så jag funderar på att gå upp till poolen och lägga mig i solen... Behöver egentligen inte bli mer brun för jag är jäkligt brun redan... Har aldrig kunnat säga så, så det känns rätt skönt att man kan skippa hetsen och bara ligga inne en hel dag... :-) 
 
Snart lunchdags... Kanske ner till seattle senare? Who knows.... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: