JULY 2nd - Kul

Idag var det mest chill på schemat.. Tvättade lite sen byggde vi lego, åt lunch och sen tog jag grabbarna ner till festivalområdet. Gick runt och tittade.. Jag älskar marknader, maten är ju det bästa, det luktar mat överallt och sockervadd och allt gott!

MEN, det är inte kul när man inte har nån att dela det med! Hur kul är det att äta med en 3 & en 5åring liksom? Det enda man får göra är att hålla rätt på vem som äter vad och se till så dom inte tappar det på marken, SEN se till att dom inte springer iväg för dom vill ju såklart inte vänta på att jag ska äta nåt.. Nej nej...

Vissa dagar känner jag är jag är nog redo för barn, men vissa dagar känner jag är många år bort... Bevisligen skulle jag klara av det, att ta hand om dessa två är en utmaning som heter duga kan jag lova :) Men innan jag har träffat nån så hinner jag nog bli närmare 30... :) djupa tankar såhär på tiskvällen, haha...

Jag suktar efter en snickers cheesecake från cheesecakefactory, men det får vänta till Miami. Förhoppningsvis har inte Vickan och Frida testat det i NY än, så då kan det bli deras första gång :) YUM säger jag!

Jag tänker mycket på vad jag ska göra när jag kommer hem. Det känns faktiskt kul att jag kan börja om från scratch.. Vet fortfarande lika lite om lägenheten, måste reda ut det.. Men om jag nu blir av med den, så kan jag välja vilken stad jag vill.. Jag är fortfarande inte "klar" med vässan än känns det som dock, så kanske blir det ett tag till där. Ahhh om ni bara visste hur många tankar som snurrar runt i huvudet?!

Slut på snurret. Över å ut
Adjö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: