JULY 30th - Träningsvärk

Försökte få till lite av ett ben pass igår i gymmet. Det finns inte så många maskiner, kanske 3-4 st, och det är väl egentligen bara basic grejer. Hantlar finns och en skivstång, två löpband och två crosstrainers. Det funkar absolut, jag har bestämt att inte lägga pengar på ett gymkort, utan spara dom pengarna istället och göra nåt vettigt av dom. 
Hursom så har lite lite träningsvärk idag, positivt eftersom då betyder det att det tog nånstans iaf... Måste leta fram övningar som funkar med bara hantlar. 
 
Tog rejäl sovmorgon idag och sen har jag suttit fastklistrad vid datorn hela dag
 
en. Kollat upp regler för andra handsuthyrning, kontrakt, vad man har rätt till och inte, mejlat potentiella hyresgäster. Som det ser ut så har jag rätten på min sida, men jag vill inte ta ut något i förskott.. Har kikat runt på mindre lgh, jobbannonser ect...
 
Sen när jag liks var igång så började jag kolla upp var jag ska ta mina credits också. Eftersom jag är halvvägs igenom mitt år här så har ju hälften av alla kurser redan varit, men jag har hittat en weekend kurs i new orleans och en i new york... Båda är city tour kurser så det blir en bra upplevelse. 
 
Efter det är bokat så insåg jag att det är något varje månad nu innan jag åker hem. September - besök från sverige, oktober - weekend i New Orleans, november - åka till Kristi i MKE, december weekend i NY, januari DONE, åker hem till sweden! Busy bee...
 
Klockan är halv fem, så jag kanske ska ta och fixa middag, sen ska jag få till 5km på löpbandet hade jag tänkt... 
Har lyckats få kontakt med två andra tjejer som är au pair här i seattle.. En av dom bor på mercer island, vilket är rätt så nära. Så det är positivt! :)
 
Det var all uppdatering för tillfället... 
 
bjuder på en gammal bild på Ida och råttorna.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: