JUNE 13th - bradford beach

Idag har jag och boysen hängt på stranden hela dagen.. Det började med att Henrys leksaksorm försvann ner i vattnet för att han lämnade den för nära vattnet, vågen tog den :) såklart utbröt totalt kaos nät han insåg att den var borta och inte skulle komma tillbakas.. När vi ridit genom den stormen så gick allt bra, men jag kunde inte låta bli att skratta åt honom medans jag försökte förklara att man inte kan lämna saker så nära vattnet.. Och att man måste hålla reda på saker... :)

Jag kan säga en sak som gått upp för mig. Mina barn kommer då inte bli bortskämda. Har man en leksak så får man allt se till att hålla rett på den. Jag hör alltid pappas röst i huvudet "jaaaa tjenligt åt dig".... Och ibland undrar jag om jag verkligen va så när jag var 5år gammal? Jag var väl snäll som ett ljus? :)

Jag ska snart hoppa in i löparkläderna och dra en sväng ner längs beachen.. 5km minst, sen ska jag duscha bort all sand som blåst runt idag.. Och lägga mig och se A-team som visas på tv ikväll...

Tjongeling vänner!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: