MAY 31st - sista dagen

...på den här månaden, sen är det bara juni kvar här i milwaukee innan flytt... Det innebär också att det är bara en månad kvar tills järngänget kommer hit!! Pratade med Frida imorse och jag längtar ihjäl mig!! Det kommer bli så himla kul! 
 
Idag har jag saknat alla där hemma extra mycket.. Alla jobbar och jag är ledig så jag har ingen att hänga med... :( trissst... Var förbi hos Kristi en sväng och hjälpte henne med flytten, men sen åkte hon och jobbade och jag åkte hem.... Det är typ 30grader och mulet ute, perfekt för att sitta och dricka nånstans på en patio!! Jag hoppas Chris vill gå ut nånstans sen, jag är så less på det här hotellrummet!! 
 
Ibland kan man göra dumma saker. Jag tänker efter lite för sent ibland... Den här gången gick det bra men när man stannar upp och tänker till så kan man bli rädd för sig själv.... Ni fattar ju ingenting vad jag pratar om, men det jag vill ha sagt är att man måste tänka efter FÖRE :) haha... flummigt... 
 
jaja, nu ska jag lägga mig i sängen och se lite mer madmen då.... ge mig en driiiiink
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: