MAY 17th - U Old Sport

O herregud! Jag, Rachel, Kristi och Andrea va och såg the great gatsby ikväll på bio! Och jag älskar den! Det bara sprutar ut bra filmer nu, jag gillart!

Effekterna i filmen är så häftiga, ljussättningen är sjukt bra hela tiden, DiCaprio är skrämmande bra och musiken va grym! Massa bra skådisar och jag älskarrr charlestonlockarna :)

Nu vill jag bara spola tillbaka tiden och leva på 20-talet :) killarna hade sjukt snygga kläder, och ja...jag måste säga detta.. Leo va så galet snygg så jag dör! Jag tycker inte han är det egentligen, men i den här filmen så är han så galet het så det ryker om honom, haha..

Jag tror säkert att vissa inte kommer gilla den för att det är för mkt effekter. Va lite mycket ibland för att va verkligt, men har man livlig fantasi så gillar man den :) ljuset är så bra så dom ser ut som vaxdockor!!

Ska sussa nu! Se filmen, och helst på bio, eller om ni har riktigt bra surroundljud :) volymen på max!! :)

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: