MAY 20th - SOMMAR!

Galet varmt, idag har det varit 30 grader i skuggan, vilket betyder att det är aningens varmare i solen! Men, duktig som få har jag varit och dränkt mig i spf30!! :) inte ett nå bränd, har bara fått lite mer färg :) kommer inte ens ihåg sist jag var såhär brun. Sommar i Sverige när den är dom bäst blir inte ens så varmt som det var idag, och det är bara 20 maj!?!

Struttade runt nere på stranden och toknjöt av att gå barfota i sanden! Varm vind som blåser och fläktar! Underbart! :)

Nu ligger jag i sängen och ser på madmen, borde ut och springa men det är för varmt! Jag pallar inte springa när det är då jäkla kvavt! Ska va svalare imorgon så jag får ta igen det då! :)

Haha roligaste jag sett... Dom flikade in med lite swedish stuff i madmen just... Kolla bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: