MAY 21st - beachliv

Idag tog jag grabbarna till stranden.. Vi begravde varann i sanden, doppade fötterna i det iiiiiskalla vattnet, byggde sandslott och sprang runt i sanden.. Rätt bra dag med andra ord! :)

Taco-tuesday så det blev middag på belair, åt den fetaste burriton jag sett.. Toppade det med frozen yoghurt med karra :) första gången jag äter det, det va syndigt gott, och nu har jag testat iaf! Lyxgodis!

Hem igen och svidade om, efter så mkt mat så var jag tvungen röra på fläsket! Sprang nere vid stranden, 5km och det gick ruggigt bra, funderade på att springa längre men ides inte... Nästa runda :)

Svalde en hel myggsvärm under den springturen, så jäkla vidrigt.. En gång var jag tvungen stanna och kväljas lite för en jävel flög rätt in i halsen... Det är svårt att springa med stängd mun också... Tur jag hade keps, böjde ner huvet och tittade på fötterna hela vägen tillbaka... Ilands problem!

Nu är jag nyduschad, och har kommit fram till att jag aldrig har varit såhär brun så tidigt av sommarn, eller över huvudtaget kanske till och med... Jag är ju ute varje dag och ett sånt jobb har jag aldrig haft förut... Jag har varit instängd på nåt jobb 4 somrar i rad nu... Så det är på tiden att jag ska få lite sol nu :)

Ska nog slå på madmen nu... Måste skynda se klart alla säsonger för säsong 6 går på tv nu.. 2 säsonger kvar bara... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: