MAY 24th - opss

Tänk att äntligen slog jag till! Jag har lite ont i magen för att ha slösat så mycket pengar, men jag fick med jättemycket och det var en riktigt bra deal! Jag har velat köpa en kamera sedan jag gick gymnasiet, och nu har jag en alldeles egen! :) med TVÅ objektiv :) lycka!

Jag kommer ihåg hur jag alltid lånade hem kamerorna från skolan (som vi var bortskämda med att skolan köpt in till min klass) och fotade som en galning! Jag har massa fina bilder sen skolan och jag ville bli fotograf ett tag... Nu, not so much, men jag älskar fortfarande att fota! Hittade ett kanonställe idag där det kan bli ruggigt bra bilder, ska ta grabbarna dit till veckan och ta fina bilder av dom :)

Imorgon åker jag till Chicago. Så nu har jag fixat naglarna och nu sitter jag med färg i ögonbrynen.. Vad gjorde man utan sånt? Jag ser ut som jag har cancer om jag inte färgar mina ögonbryn för att dom är så ljusa, nästan vita! Not cool

Ska upp och tvätta lite imorgon innan jag åker iväg, så jag ska nog ta och sussa nu...

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: