MAY 25th - åka tåg

Sitter på tåget till Chicago.. Är framme och en halv timme drygt.. Dom passar tider lite bättre här än hemma måste jag säga.. SJ är ju inte det bästa...

Har ingen aning vad jag ska göra när jag kommer fram.. Emma kommer inte förrän sju. Jag ska gå till hotellet och checka in sen ska jag nog se vad Simon och dom gör.. Hoppas på att vi ska gå ut och äta nå gott, sen får vi väl se.. Vet inte om alla är 21 än så att dricka är kanske uteslutet för dom :p jag känner mig gammal, haha

Det bör nog bra.. Jag är mest taggad på att inviga min kamera, haha :)



Kommentarer
Postat av: Fanny Sundström

Så himla fin!! Saknar dig hjärtat ❤

2013-05-28 @ 07:39:15 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: