MAY 28th - älskar min kamera

Jag gillar chicago, jag skulle lätt kunna tänka mig att flytta dit! Det var nånting som tilltalade mig... Jag vet inte vad, det var bara känslan jag fick.. Det var relativt lätt att hitta överallt, då allt ligger i blocks. Jag ska hinna åka dit nån fler gång innan vi flyttar... definitivt! 
 
Jag älskar min kamera! Den tar så himla fina bilder! Ah, lycklig! :) 
 
I veckan blir det lugnt. Jag ska ta det lugnt och försöka spara så mycket pengar jag bara kan till miami.. Bara en månad kvar nu! Jag längtar! Kommer kännas konstigt att träffa syrran Frida och Ida igen när det inte är på hemmaplan och att det var så länge sedan! 
 
Måste ta mig ut och springa ikväll.. ska vila en stund sen knyta på mig skorna.. Kände mig inte alls sugen men det känns säkert bättre efteråt.... eller nåt
 
Laters!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: