APRIL 5th - Då var vi inne i APRIL

Igårkväll jobbade jag så jag och kidsen poppade popcorn och såg film, sen hängde jag bara i soffan tills Jen och Greg kom hem... och ikväll är det samma visa, dom ska iväg på nåt event så jag ska vara med kiddosarna... Tänkte att jag ska åka iväg på safeway och köpa lite godis så jag har ikväll... :-) MYS! 
 
Jag hade SÅ sett fram emot en sovmorgon imorse, men tror ni inte på fan att jag vaknade klockan sju och är pigg... Jo.... Klämde ihop ögonen och somnade motvilligt om en timme, sen gick det inte längre... Klev upp och skulle åka på gymmet, men när jag kom upp på övervåningen klädd i träningskläder och redo att åka iväg så ser jag att alla bilar är borta, så då var det kört... Bytte om till myskläder och gjorde frukost istället och mös på här hemma.... 
 
Nu sitter jag och kollar på jobb på ams.se.. Ett meck det här med att söka jobb... Jag gillar mer att gå in på stället där jag söker och prata med personen ifråga.. Funkar ALLTID mycket bättre... Men, det är ju som lite svårt när man befinner sig i USA och jobbet är i sthlm... En klapp på axeln dock att jag är ute i god tid.. Det kanske inte ger utdelning men va fan.. man vet aldrig.. :-) 
 
Trevlig lördag friends! 
Tjingeling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: