JULY 3rd - Strömavbrott

Den här bloggen går på sparlåga just nu... Jag har aldrig något att skriva om känns det som... Eller, det händer saker hela tiden här och vi gör roliga saker hela tiden, men det är ändå som att jag får blackout när jag väl tar mig för att blogga om någonting... knepigt! 
 
Jag har fått mitt flyg hem, det hände för ett tag sedan men jag har inte velat säga det till nån än... Eller dom viktigaste personerna hemma vet om det... Jag hade ju tänkt göra det hela till en surprise men det var som bortblåst när jag fick flygbiljetten.. Ringde direkt hem till mamma och skrek ut vilket datum dom skulle få se mitt söta fejs igen :) 
 
Så nu räknar jag ner till jag får sätta mig på planet och åka hem, och samtidigt så vill jag att dagarna ska gå sakta för att det kommer bli sjukt jobbigt att lämna hela mitt liv här... Jag älskar verkligen DC på riktigt! Jag och Beckan har redan börjat planera en hälsa-på trip nästa år... Det gäller bara att hitta ett jobb när jag kommer hem så jag kan börja spara pengar... 
 
Imorgon är det 4th of July och jag vet faktist inte hur jag ska fira än... Vi pratade om att hänga vid poolen hela dagen, och sen svida om och dra downtown och checka läget... Förra 4th var grym, jag hängde på en båt hela dagen med massa roliga människor och det är en sån dag då alla är glada! En sak är säker, jag ska ta sovmorgon och sen får vi se vad jag känner för... Poolhäng tackar jag aldrig nej till, men efter det så vette tusan... Är less på partylivet och allt som hör till.. på senaste så har min säng varit med lockande än en natts svirande... time will tell
 
Nu ska jag knäcka en cocacola och dra igång en film. Jag och Greg är hemma ensam, för Jenny och kiddosarna drog till jersey till Grandma J för att fira 4th.. Greg är sjuk och kussarna kom precis över, deras hus har ingen ström så det är becksvart.. Så dom ska sova över.. 
 
Det var allt jag hade just nu.... Kanske jag kan bjuda på lite bilder.. tror de jaaaaa
 
och btw.. pratade med Elvis idag.. SOM jag längtar efter det lilla sötmongot.. Vi pratar om allt vi ska göra när jag kommer hem och så brukar vi sitta och göra grimaser och se vem som kan va fulast... jag vinner alltid den tävlingen... Sen säger han "Jag vill du ska komma NUUUU!!" Snart så.... snart..... 
Sen avslutar jag alltid med att fråga vem hans favoritmoster är...... och han svarar alltid rätt! :-) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: