MARCH 27th - twilight

Ligger  i soffan och taggar för att åka på gymmet.. Har inte sprungit sedan förra torsdan så det borde gå bra... Ligger pochera ser på twilight breaking dawn, den första delen... Den går på tv jämt Här så jag vet inte hur många gånger jag sett den nu... 
 
Imorgon kommer Becky och Frippan illbaka, yayyy.. Jag tror chris och gänget skulle komma och joina oss också, sen lite annat bethesda folk också.. Så himla roligt att man börjar känna lite folk här nu... Sist vi var ute så hänge jag knappt nåt med becky alls när vi väl kom ut på krogen... Det känns lite som hemma när man kan gå runt och prata lite med alla :) 
 
börjar komma så sjuuuukt mkt sommarkläder nu, massa fina långklänningar och söta små kjolar och sånt... Jag som försöker hålla i pengarna!!!! Hittade en sjukt bra sida igår med billiga fina klänningar... Jag vill ha sommaaaaar! Och så vill jag att det ska blir april så jag kan få betala min jävla skatt så jag kan börja spara pengar till nåt roligare... Suck
 
nu ska jag ta tag i dagen!! 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: