Hjälp

Jag skulle gärna veta vad som är fel på min hals! Jag har så ont så jag börjar gråta när jag sätter mig upp i sängen på morgonen.... Ena sidan är uppsvullen och gör fruktansvärt ont.. Kan knappt svälja, för då känns det som jag ska svälja hela huvudet ungefär, så ont gör det.... Var tvungen jobba igår än fast jag inte ville, och idag jobbar jag också... Det finns ingen som kan jobba.... Ska försöka gå hem vid tolv, det är bara att hoppas att Stefan vill stanna några timmar längre... Sen tror jag jag ska åka på akutmottagningen, 300 spänn kostar det, men jag betalar gladeligen om jag kan få nåt som dövar smärtan!!!!!!

Har varit vaken nu i nån timma redan, och ska sitta vaken en timma till innan jag ska åka på jobbet... Eller så åker jag dit och får allt överstökat... Får gå hem snabbare då....förhoppningsvis!!!!

Fy fan, ta bort mig eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Mam

Bra att det känns något bättre idag. Var lite orolig över dej.Kram.

2009-06-21 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: