Dag 04 – Det här åt jag i dag

Inte så rolig histora tycker jag, men men.. :)

Det blev sovmorgon imorse till typ tio, sen kokade jag fiberhavregrynsgröt och till det blev det hemmabakade valnötsbrödet + proviva sen en kopp the för att jagg frös som en hund!! Det drar in kalluft vid balkongdörren, man skulle ha lagt ett duntäcke längs kanten där nere så skulle det nog bli mycket varmare... Jag går med tjocksockar JÄMT... Efter jag hade fikat frulle, så kom det två tjejer och tittade på lägenheten. Ringde därefter till Gun på kvarnvreten och meddelande att jag tar lägenheten nere på stan. :)

WOHOOOOO! Det känns riktigt jävla bra... Jag ska få flytta in den 18 om jag vill, men då är jag ju hemma i norr så det blir nog mellandagarna som flyttlasset åker.. Har blivit försäkrad om att jag inte behöver oroa mig om min försvinner tills dess, vilket känns bra.. Snälla Gun skulle fixa det åt mig. Jag måste ge dom en eloge för att verkligen hjälpa till så mycket dom kan. Det här har gått superfort och det känns så himla bra. Inga störande grannar eller röklukt i lgh... FANTASTISKT!!

Har varit världens bästa lillasyster idag och skyfflat alla mina julsaker till vickan, där har jag strukit och hängt upp julgardiner, fixat julduk till tvrummet, fixat ihop två stjärnor med lampfötter och en stjärna som ska upp i fönstret. :) Hade tänkt baka lussebullar också men saffran är så jääävla dyrt så där stoppade det mig... :) Efter det så åt jag och totto tacos till jag höll på spricka.. Hungrig som en varg var jag så jag åt som en idiot... inte bra

Höll på glömma att jag skulle göra fannys naglar ikväll, så mitt i alltihopa så fick vickan skjusa hem mig och så fick fancy sina nya juliga naglar... Röda med glitter, superfint blev det :)

Nu har jag tryckt en mandarin och ska lägga mig i sängen och se nåt avsnitt av friends. Har sista säsongen, tror inte jag har sett den, perfekt ligga-i-sängen-mys-serie-att-somna-till.... :)

Natti natti på er. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: