Utan kläder

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Efter den här helgen hemma i norr så har jag tänkt en del. Även om man inte vill känna något så finns det där ändå, omdevetet... Du har väl gjort en himla bra avtryck gissar jag på...  Nu är jag ju här, och allt är himla bra här.. Men det är irriterande att inte veta vad som kunde ha blivit? Så hädanefter ska jag alltid säga allt jag tycker och göra allt som jag tänker på att göra.. Istället sitter jag här nu och tänker vad som kunde ha blivit...

man ska verkligen leva i nuet och göra allt man känner för... punkt.
Jag satsar på att få till en lika bra sommar i år igen... meen den klår nog inte förra sommaren ändå, svårslaget! :)

tack å heeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: